Click here for Myspace Layouts

Wednesday, March 2, 2011

takutt

aaharghh .takut nye .knpe la aku trbace blogserius td .kepada sesiape yg nk bace leh la bace yer .tp aku syor kan korg bace waktu mlm .kompem best ,haha .meremang doe bulu roma aku .walaupun bace waktu siang ,tp takut gak .dah la tinggal umah sorg2 lak tuh .gelap je rumah ni .ish2 .mak n bapak aku g melawat kematian .taim ni la pulak dgr bunyik yg mcm2 ,grrr .nasib baik la aku tak bace waktu mlm ,klo tak kompem trkencing dlm suar .hahaha .tapi sure ke benda tuh btol2 trjadi ? gila betul la .hebat jugak kan cite hantu melayu ni , bace skrip je pun dah menyeram kan .kalah cite khurafat .haha :D


ni lah dia gambar rumah hantu yg menyeramkan tuh .aku copy pic ni kat blog tuh .

3 comments:

ChEoWn said...

weyh nk bca at ner??????

Sha Feeq said...

hehe .kat seriusblog.com try la tgok .

ChEoWn said...

xleh nk bce pon...????